February 18, 2014

TJ 26

Last week was all festive.
Potkiaiset, penkkarit and ABI- cruise.
All this should lead up to the study break, but since we are the IB, our holiday won't start until April.
So we still have twentysix school days

 photo 201402_zps1e4307d1.jpg
Taotao and team panda
 photo 2014021_zps93f5bb68.jpg
Team truck sheets! Definitely had the best sheet in Turku!

Never actually made a video, so it is faaaar from master piece. But I guess there has to be first time for everything!

Ps. I'm really sorry about the quality. Has been a busy week.

10 comments:

  1. Heippa!
    Vastailin sulle tuonne mun blogiinkin, kun kyselit mitä koulua käyn. Ja nyt tulin kurkkimaan tätä sinunkin blogiasi ja hoksasin että sää oot IB-lukiossa ja noh, siellähän sitä minäkin olen! :D Pre-Dp vuotta kärvistelemässä! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mietinkin, että tutulta jotenkin vaikutti! :) Tsemppiä seuraaviin vuosiin!

      Delete
  2. mulla tuli itku tosta videosta mut sä oot maailman söpöin ja ihanaa että teillä on ollu noin kiva päivä! pus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulla tuli melkee itku tosta kommentista! :(
      Mun p'iv' ois ollu täykky jos oisit ollu mukana! :)

      Delete
  3. Ah nää päivät, täyttä onnellisuutta <3 ihana tää video :*

    ReplyDelete
  4. ihana video, näyttää niin hyvältä ja kivalta meiningiltä :) Kiva postaus

    ReplyDelete